Nya tag

Som ni säkert har märkt har jag bytt blogg, eller denna är igentligen en av mina gamla bloggar. Så jag tänkte ta upp bloggandet på denna igen.
 
För tillfället har jag väl inte så jätte mycket att säga, men nu drar alla tävlingar igång elr ja för mig iaf ;) Har planerat in lite tävlingar nu och första för iår blir på hemmaklubben nära och bra.
 
 
Bloggen kommer väl handla om mig och Axel, även om de 2 andra hästarna jag rider, träningar och tävlingar. Sen får vi se hur mkt uppdatering det blir, är inte längre ute efter att få stor blogg som för ngr år sen. Utan bloggar mest för skojs skull :)
 
Min fina stjärna! | e:Nupilot | äg.Britta/Yvonne Campner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim