02:24

Helluu!
 
Har inget vettigt att blogga om igentligen.. Men livet rullar på, sommarlov och en heldel planer för sommaren :)
Midsommaren var bara mys med kompisar, lördagen låg jag helt däckad i sängen hah, ganska okej. Dagen har bestått av bara plugg, sista inlämningen imorrn sen är jag friiiii från plugg o skola för detta läsår. LÄNGTAR till hösten, kommer bli grymt!
 
Hästeriet rullar på, Axel är så fin så :) Jag har utvecklats väldigt mkt under sista tiden, om inte i ridningen så mentalt iallafall, tänket osv. Känns bra o tryggt att ha ett par ögon på mig när jag rider de flesta dagarna iaf, så man kan utvecklas lite varje dag :) Glad att jag får denna möjligheten.
 
Annars... är VÄLDIGT förvirrad. som de flesta i min ålder i guess? Vet just nu inte alls vad jag vill bli, vill absolut hålla på med hästar i framtiden. Drömmen/målet är ju att bli en proffessionell hoppryttare, men om det inte är menat att jag ska bli det då?Tror absolut på att man har en uppgjord plan genom livet typ, som man kan påverka litelite, så ja tänk om det inte alls är menat att jag ska bli någon proffessionell ryttare?! Plan B då.. något jag verkligen skulle tänka mig att kunna bli är mäklare, men, ah måste bättra på betygen rejält i think. Plan C, gifta mig rik. hmm. Med andra ord, jag har absolut ingen aning om hur min framtid kommer att se ut. Får PANIK av att bara tänka på framtiden..
 
Ah gud.. sluddrigt inlägg, hoppa in i duschen sen sova. Skolan först imorrn, sen iväg till tandläkaren och tillsist ut till phutrollet, ah myyyys <3 vad jag saknat honom, fortfarande inte vant mig vid att inte se han varje dag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim