I hide my feelings behind a false smile. Behind a truth, there is always a lie.

 
 
Mitt liv är som ett stressmoment just nu. Stress stress stress. 2veckor kvar i skolan, typ 3 skol dagar kvar för mig. Helt galet mkt plugg, och håller på med nationella som jag missat.. Det går bra nu.. Är efter med typ 3 nationella provs delar. Yesyes axelbusen går dt bra med. Rio är topnotch för tävling och pandora tuffar på som tåget. Glad för att jag får rida så fina hästar. Otroligt tacksam.
 
måste hoppa in i duschen o sedan sova, upp tidigt imorrn. Släppa ut hästar och praktik hela dagen lång. Sen insläpp och därefter rida 3 hästar. Tidig morgon och sen kväll. Tur att det är roligt...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim